kwestia - za darmo


Mam wrażenie, że dopiero niedawno dotarło do mnie, jak bardzo pożądałam rzeczy, których inni pragnęli, tylko dlatego, że nie wiedziałam, czego tak naprawdę chcę. Nie słuchałam siebie, tylko innych, bo - nowy telefon, wakacje w Egipcie, czy samochód. Społeczny dowód słuszności - jeżeli większość Ci mówi, że wakacje na iberyjskiej plaży są szczytem marzeń, to może jest w tym prawda? I zapewne dla niektórych tak jest, ale nie dla mnie. Dopiero niedawno zrozumiałam, jak wiele przyjemności sprawiają mi: proste, zwykle rzeczy - dostępne wszystkim i na wyciągnięcie ręki. Kawa o poranku z książką w dłoni, wypady do kina i siedzenie w pierwszych rzędach, poszukiwanie wyprzedaży online (to naprawdę sprawia dużą satysfakcję i naprawdę potrzebuję kolejnej czarnej koszulki za: 9,90), wycieczki do lasu, długie spacery, siedzenie w myśliwskiej ambonie i oglądanie mgły (cholernie przyjemne), patrzenie na deszcz, no i gry planszowe - uwielbiam gry planszowe, a i jeszcze grube skarpety w zimowe noce - przyjemności, same przyjemności.

Nadal marzy mi podróż po Islandii kamperem, a to z działki -nieosiągalnych rzeczy - na razie.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

kwestia miłości do gleby

kwestia - a co jeżeli kogoś nie lubię

Kwestia zamiłowania do bocianów