Kwestia Greya

Andreas Weitz

Bo w moim życiu jest tak - jeżeli mam dużo pracy, to robię wszystko, żeby nie robić tego, co robić powinnam. I tak dzisiaj zasiadając do różnych papierów (na wczoraj), w tle, żeby czuć, że coś się wartościowego dzieje (te papiery były i są bezwartościowe), włączyłam sobie film - Sekretarka (2002 r.). Jak na niego trafiłam? Nie pamiętam i to chyba nie jest istotne - czasami coś znajdujemy, jak gumkę do włosów za łóżkiem, akurat wtedy, kiedy jest to potrzebne. 
Włączyłam. I o matko, kochana! Sama nie wiem, co myśleć. Tematyka jakże na czasie - miłość w cieniu sadomasochistycznych upodobań. Główna bohaterka, to taka szara mysz, ze skłonnościami masochistycznymi (coś gdzieś dzwoni), a bohater lubi trochę mocniejsze doznania (tak, tak) i ma na nazwisko Grey (naprawdę?! Też myślałam, że się przesłyszałam, jak padło za pierwszym razem). Aktualnych Cieni Zacnego Greya, nie czytałam; obejrzeć, też nie obejrzałam. Wszelkiego typu romanse bardzo lubię i czasami je czytuje lub oglądam, a jednak tu się mocno zawahałam, i nie "odwahałam". Szanuję to, że inni się "Cieniami" zachwycają i tyle w tej kwestii. 
Wracając do "Sekretarki", to taki romans dla hipsterów - nie umiem tego skojarzenia wyjaśnić - się skojarzyło i tak pozostało; nie potrafię również tego filmu ocenić; były momenty kiedy chciałam wyłączyć - nie rozumiałam co autor miał na myśli, ale były również momenty gdzie myślałam - to kawał dobrego kina! 
Na Walentynki jak znalazł - naprawdę. Film określany jest jako komedia/dramat i faktycznie śmiałam się - niekiedy, choć może raczej można to nazwać - "prychnięciami niedowierzania". 
Podobno jeżeli w związku/ pożyciu - jedna i druga stroną sa zadowolone z różnych praktyk, czy czynności, to jest - okey, spoko i w ogóle "cacy". Jestem pewna, że za jakiś czas, znów zobaczę "Sekretarkę", żeby sprawdzić czy nadal wzbudza we mnie takie emocje - coś w tym filmie jest.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

kwestia miłości do gleby

kwestia - a co jeżeli kogoś nie lubię

Kwestia zamiłowania do bocianów