kwestia nóg

Ryan McGuire, gratisography.com


Czasami  śni mi się, że latam- to jest niesamowite uczucie. Czuję wtedy moc w sobie i wolność. Czasami taki lot się źle kończy, ale to już inna kwestia (spadanie jest straszne i ten moment tuż przed upadkiem).
Na jawie natomiast natura poskąpiła mi i innym tej umiejętności, ale mam coś, co mnie trochę zbliża do tego stanu – chodzenie i bieganie.
Brzmi banalnie i takie jest - banalne, ale ostatnio mam za sobą kilkanaście przebytych kilometrów i z wielką satysfakcją stwierdzam, że to wspaniałe uczucie. Proste i jakże wspaniałe – docierasz gdzieś o własnych siłach, w trakcie drogi możesz wiele przemyśleć, zaobserwować, wysłuchać i przede wszystkim pobyć ze sobą.

Pani Kwestia, lekarz bez tytułu, zaleca spacery – dużo spacerów, aby głowę przewietrzyć i dać odetchnąć zduszonym płucom.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

kwestia miłości do gleby

kwestia - a co jeżeli kogoś nie lubię

Kwestia zamiłowania do bocianów